Ziņas :: Aizmirstiet par A vitamīna tabletēm!

17.12.2014. 16:05

Ar šī oranžā, kraukšķīgā spēka avota palīdzību jūs iegūsiet vajadzīgo A vitamīna devu, kā arī daudzus citus spēcīgus ieguvumus labai veselībai ieskaitot skaistu ādu, pretvēža profilaksi un pretnovecošanās brīnumlīdzekli. Izlasiet kā iegūt maksimālu labumu no šī apbrīnojamā dārzeņa!

1. Uzlabota redze
Rietumu kultūru izpratne par to, ka burkāni ir "labi acīm" ir viena no nedaudzajām, kura mums tikusi pasniegta pareizi. Burkāni ir bagātīgi ar beta-karotīnu, kas jūsu aknās tiek pārvērsts A vitamīnā. Vitamīns tīklenē tiek pārveidots hromoforās - purpura pigmentā, kas nepieciešams labākai nakts redzamības nodrošināšanai.

Ir pierādīts, ka Beta-karotīns aizsargā pret dzeltenā plankuma deģenerāciju un vecuma kataraktu. Pētījumā konstatēts, ka cilvēkiem, kuri uzturā uzņēma vairāk beta-karotīnu, bija par 40 procentiem mazāks risks saslimt ar dzeltenā plankuma deģenerācija, nekā tiem, kuri to patērē maz.

2. Pretvēža profilakse
Pētījumi ir parādījuši, ka burkāni samazina risku saslimt ar plaušu vēzi, krūts vēzi un resnās zarnas vēzi. Neapstrādātos burkānos sastopama viela, ko sauc par falcarinol un falcarindiol, kam piemīt pretvēža profilakses īpašības.
Falcarinol ir dabisks pesticīds , ko ražo burkāni, lai tas aizsargātu burkāna saknes no sēnīšu slimībām. Burkāni ir viens no retajiem dabīgajiem avotiem, kur sastopams šis maisījums. Pētījumi ar pelēm, kuras ēda burkānus, parādīja par 1/3 mazāku risku saslimt ar vēzi.

3. Pretnovecošanās
Augsta līmeņa Beta-karotīns iedarbojas kā antioksidants uz šūnu bojājumiem, ko rada regulāra vielmaiņa. Tas palēnina šūnu novecošanos.

4. Veselīga spīdīga āda (iekšķīgi)
A vitamīns un antioksidanti pasargā ādu no saules kaitīgās iedarbības. A vitamīna trūkums izraisa ādas, nagu un matu izšūšanu. A vitamīns aizkavē priekšlaicīgu grumbiņu veidošanos, piņņu veidošanos, ādas sausumu, pigmentāciju, plankumus un nevienmērīgu ādas toni.

5. Spēcīgs antiseptiķis
Augu pazinēji jau izsenis lietojuši burkānus kā pretiekaisuma līdzekli. Un nav pat svarīgi kādā veidā tie tiek lietoti – svaigi sagriezti vai izvārīti un sablenderēti masā.

6. Lieliska āda (vizuāli)
Burkānus var lietot kā nedārgu, bet ļoti ērtu un noderīgu sejas masku. Vienkārši sajauciet sarīvētus burkānus ar nelielu daudzumu medus. Par burkānu sejas maskas recepti mēs jums pastāstīsim nedaudz vēlāk.

7. Sirds slimību novēršana
Pētījumi liecina, ka uzturs ar augstu karotinoīdu saturu ir saistīts ar mazāku risku saslimt ar sirds-asinsvadu slimībām. Burkānos sastopams ne tikai beta-karotīns, bet arī alfa-karotīns un luteīns.
Regulāra burkānu lietošana uzturā arī samazina holesterīna līmeni, jo šķistošās šķiedras, kas atrodas burkānos labi sinerģē ar žults skābi organismā.

8. Organisma attīrīšana
A vitamīns palīdz aknām izskalot toksīnus no organisma. Tas samazina žuts un tauku daudzumu aknās. Šķiedras, kas sastopamas burkānos, uzlabo vielmaiņas procesus jūsu organismā.

9. Veseli zobi un smaganas
Burkāni attīra jūsu zobus un mutes dobumu. Tie noskrubē zobu aplikumu un ēdiena daļiņas gluži kā zobu birste vai zobu pasta. Burkāni stimulē smaganas un izraisa siekalu veidošanos, kas, savukārt, rada sārmainu vidi un tādā veidā līdzsvaro skābju veidošanos un novērš mutes dobuma baktēriju veidošanos. Minerālvielas, kas atrodas burkānos, novērš zobu bojāšanos.

10. Insulta riska novēršana
Ņemot vērā visus iepriekš uzskaitītos labumus, nerodas pat nekāds pārteigums par to, ka Hārvardas Universitātes pētījumā tika konstatēts, ka cilvēkiem, kuri apēd vismaz sešus burkānus nedēļā ir mazāks insulta risks, nekā tiem, kuri apēd tikai vienu burkānu mēnesī.

Nepadosimies drūmajam un drēgnajam rudenim un parūpēsimies par sevi paši!

«« Atgriezties